شرکت سیمان ساوه (خاکستری) کارخانه ای است که با تولید سیمان از آذر ماه سال 1367 به عنوان تأمین کننده سیمان در کشور فعالیت می کند. این شرکت ظرفیت تولید خود را طی سال ها افزایش داد و از تولید 500 تن در روز به تولید 1000 تن در روز رسید. کلینکر (Clinker) یکی از تولیدات این شرکت است که از خرداد سال 1386 با 2 خط تولید به بهره برداری رسید. کیفیت محصولات این کارخانه در سطحی است که بیشتر از 20 کشور دنیا خرید سیمان مورد نیاز خود را از این کارخانه انجام می دهند. به خصوص این که محصولات شرکت سیمان ساوه (خاکستری) دارای گواهینامه های زیر هستند:

محصولات شرکت سیمان ساوه (خاکستری)

محصولات با کیفیت شرکت سیمان ساوه (خاکستری) را 2 نوع محصول زیر تشکیل می دهند که همه استانداردهای لازم برای تضمین کیفیت را دارا هستند:

سیمان سفید ساوه

طراحی و نصب خط تولید این محصول از شرکت سیمان ساوه (Saveh Cement) را یک شرکت فرانسوی (شرکت FCB) انجام داده است. این نوع سیمان با بهره گیری از فناوری روش تر تهیه می شود. به کار بردن این نوع فناوری 2 ویژگی ارزشمند زیر را برای سیمان به وجود می آورد:

سیمان خاکستری ساوه

تولید این محصول شرکت سیمان ساوه (خاکستری) از سال 1386 آغاز شده است. از مشخصات سیمان خاکستری ساوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلام آخر درباره شرکت سیمان ساوه (خاکستری)

مورد آخری که در رابطه با شرکت سیمان ساوه (خاکستری) باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب درست از بین شرکت های تأمین کننده سیمان است. شرکت های زیادی در سطح کشور در زمینه خرید و فروش سیمان فعال هستند. از میان آن ها فقط شرکت هایی نظیر پتروکیمیا بهترین گزینه محسوب می شوند. چرا که مصرف کنندگان حتی با وجود خرید جزئی سیمان از این شرکت ها می توانند قیمتی نزدیک به درب کارخانه را پرداخت کنند. دلیل این مزیت عالی این است که این مجموعه ها بدون واسطه محصولات مورد نیاز مشتریان را تأمین می کنند.